KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN



Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???

De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 6-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.

Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk

Wij gaan zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen
* Belang van klantgerichtheid
* Zakelijke etiquette
* Klantcontact aan de telefoon, en face-to-face
* Verbale en non verbale communicatie
* Taalgebruik en vraagtechnieken
* Vriendelijkheid in de dagelijkse praktijk
* Afspraken maken en nakomen
* Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
* Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
* Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
* After sales
* Communicatie per mail
* Klantbeheer in de interne organisatie
* Het "over-de-rooie" model
* Kill man model, conflictstijlen inclusief zelftest
* Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
* Simulaties en rollenspellen

Na afloop van de trainen gaat u (nog) bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer klantentrouw!

U kan deze training ook volgen als in-company/maatwerk training, vanaf 6 personen, geheel gericht op uw eigen organisatie.
Amsterdam  
Arnhem
Emmen
Groningen
Hengelo
Rotterdam
Sittard
Tilburg
Zwolle
Duur training:   1 dag

Uw investering: € 249,00 ex. BTW
Onze deelnemers beoordelen deze training gemiddeld met een:
Re-Move Training - Coaching - Mediation
Teambuilding
Teamcoaching
Omgaan met conflicten
Persoonlijke coaching
Coaching on the job
Assertiviteit
Re-Move
Praam 2
7833 DD
Nieuw-Amsterdam
Tel:     0591 346258
Email: info@re-move.nl
     
Inschrijvingsvoorwaarden
Leiding Geven
Persoonlijke ontwikkeling
Commercie / klantvriendelijkheid
Communicatie
Zinvol genieten
Gedragsprofielen