Duur training:   1 dag

Uw investering: € 249,00 ex. BTW
Emmen 14-05-2019  
Emmen 10-12-2019  






.





Wij gaan tijdens deze cursus zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

- Belang van klantgerichtheid
- Zakelijke etiquette
- Klantcontact aan de telefoon en “face to face”
- Verbale en non-verbale communicatie
- Taalgebruik en vraagtechnieken
- Afspraken maken en nakomen
- Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
- Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
- Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
- Communicatie per mail
- Klantbeheer in de interne organisatie
- Het "over-de-rooie" model
- Thomas Kilmann model, conflictstijlen inclusief zelftest
- Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
- Simulaties en rollenspellen
U kan deze training ook als maatwerk/in-company training volgen.
Praktisch leidinggeven op de werkvloer
Motiverend leidinggeven
Werving & Selectie
Beoordelings en functioneringsgesprekken
Teambuilding
Communicatie verbaal en non-verbaal
Communicatie voor technici
Telefonische incasso
Werkoverleg
Timemanagement & Stresspreventie
Persoonlijke effectiviteit en D.I.S.C.
Emotionele intelligentie
Non-verbale communicatie
Ondernemersklas
Persoonlijke effectiviteit
Zelfmanagement
Monteur/Chauffeur/Technicus als ambassadeur
Gastvriendelijkheid en bediening in de horeca
Verkopen vanuit integriteit
Klantgericht werken
Klachten zijn kansen
Klantgericht verkopen detailhandel
Klantgericht werken detailhandel winkel
Assertiviteit
Persoonlijke coaching
omgaan met conflicten
Teamcoaching
Inclusief:

Lunch, certificaat en syllabus
Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten?
De aanpak van de cursus is praktijkgericht, in kleine groepen van 6-12 personen.
Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie en die van uw medecursisten.
Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen. 
Daarnaast al vele jaren ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk.
Na afloop van de training gaat u nog bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer trouwe klanten!
Training - Coaching - Teambuilding - Gedragsprofielen