Deze training word alleen als in-
company/maatwerk-training gegeven.
Duur training:   1 dagdeel

Uw investering: op aanvraag
Deze workshop is bedoeld voor iedere medewerker die contact heeft met gasten in horeca-, toerisme- en recreatiebedrijven.
De aanpak van deze cursus is praktijkgericht, met ruime aandacht voor uw eigen praktijk. En daarnaast leren van andere deelnemers.

Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

- Taalgebruik en begroeten
- Actieve, klantgerichte werkhouding
- Uitserveren en afruimen
- Communicatieve vaardigheden, zowel verbaal als non-verbaal
- Vergroting van de besteding van de gast
- Praktijkoefening
Uw trainer heeft veel ervaring in diverse faceten van de horeca en het toersisme.
Na deze workshop zal uw medewerker in staat zijn om met meer zelfvertrouwen en meer succes de gasten te bedienen.

Het oefenen tijdens de training met het dienblad gaat u verlies besparen en gasttevredenheid verhogen!

Deze workshop is alleen als een in-company/maatwerktraining te volgen.
Vanaf 4 personen.
Training - Coaching - Teambuilding - Gedragsprofielen
Re-Move is opgenomen in cursuscatalogi van diverse brancheverenigingen