Duur training:   2 dagen

Uw investering: op aanvraag
De aanpak van deze cursus is praktijkgericht, in kleine groepen van 6-12 personen.
Een syllabus wordt verstrekt.
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

· taalgebruik
· vraagtechnieken
· verkopend adviseren
· extra verkoop veroorzaken
· telefonische etiquette
· offertes maken en opvolgen
· contact interne organisatie
· afspraken nakomen
· managen van je tijd
De commerciële binnendienst is een belangrijke spil binnen de organisatie.

Men lost problemen op, neemt orders aan, zorgt voor een goede afwikkeling en houdt contact met de interne organisatie. Een boeiend vak met veel kansen om veel rendement te maken voor uw organisatie.
Onze trainer heeft veel ervaring met het trainen van commerciele binnen- en buitendiensten.
Twee dagen met theorie, plezierig en nuttig afgewisseld, met oefeningen, rollenspellen etc.

Inclusief:

Certificaat en Syllabus
Training - Coaching - Teambuilding - Gedragsprofielen
Re-Move is opgenomen in cursuscatalogi van diverse brancheverenigingen