.



Bij veel bedrijven vindt de verkoop plaats door de commerciële afdeling, de technicus is daarna de belangrijkste contactpersoon in frequentie en impact.

Deze training is bedoeld voor deze ambassadeurs, of ze nu monteur, timmerman, bezorger, hoveniers, installateur e.d. zijn. Onze trainer heeft veel ervaring met het trainen van technische buitendiensten, van de installateur in het dorp, het landbouwmechanisatiebedrijf tot ent met de grootste koffie producent en installateur van Nederland. De aanpak is uiterst praktisch, in kleine groepen van 6-12 personen.
Een syllabus wordt verstrekt

Het programma biedt veel mogelijkheden om uw eigen situatie in te brengen, en eveneens van andere deelnemers/organisaties te leren.

Wij gaan praktisch en doelgericht aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

* Begroeten van de klant en correct afscheid nemen
* Zakelijke etiquette voor technici
* Verzorging van mens en materiaal
* Klant informeren over de uit te voeren werkzaamheden en evt. kosten
* Terugkoppeling naar de interne organisatie
* Suggesties geven voor aanpassingen, nieuwe opdrachten etc.
* Inspelen op koopwensen
* Omgaan met verschillende culturen
* Omgaan met verwijten, klachten en tegenwerpingen
* Verbale en non-verbale communicatie
* Omgaan met verschillende typen gedrag
* Bewustwording van uw rol
* Simulaties en korte rollenspellen

Na deze training zal de monteur een echte ambassadeur kunnen zijn, iemand die zijn klanten dient met kwaliteit in opdracht en communicatie!

Deze training is ook in-company/maatwerk te volgen, speciaal gericht op uw organisatie, vanaf 6 deelnemers.
Amsterdam  
Arnhem
Emmen
Groningen
Hengelo
Rotterdam
Sittard
Tilburg
Zwolle
Duur training:   1 dag

Uw investering: € 249,00 ex. BTW
Re-Move Training - Coaching - Mediation
Teambuilding
Teamcoaching
Omgaan met conflicten
Persoonlijke coaching
Coaching on the job
Assertiviteit
Re-Move
Praam 2
7833 DD
Nieuw-Amsterdam
Tel:     0591 346258
Email: info@re-move.nl
     
Inschrijvingsvoorwaarden
Leiding Geven
Persoonlijke ontwikkeling
Commercie / klantvriendelijkheid
Communicatie
Zinvol genieten
Gedragsprofielen